01 January, 2011

Perpisahan & Kesedihan T_T

Disaat orang lain dok sebok mendaftar course for dgree.. aku disini di tapok lama.. mendaftar untuk diploma lagi. Adakah ni takdir aku?? atau takdir tu aku sendiri yg cipta?? waAllah... Lepas ini tak ada teman2 yg sebaya tu yg pasti, teman makan, teman gelak tawa, teman yg memberi hatiku senang, teman segala2nya bagi aku.. T__T. Aku ada ramai teman dari sekolah rendah, agama, menengah, PLKN, yg pasti ada teman rapat di UiTM. Yelah hari2 jumpe. Mana tak rapat. Teman walaupun hanya sementara tapi cukup bermakna bagi aku. Thanks to be my friend...

(zurai, mai, asma, ira, liza & ika)

Adakah mereka sedang meratap kesedihan seperti aku sekarang ni?? Aku BENCI!!! Pertemuan!!! Bila ada pertemuan, pasti ada Perpisahan... :( Sangat2 tidak suka! Sangat rindukan mereka.. senyuman mereka, gelak tawa mereka, gurau senda mereka.... sangat bahagia bersama mereka.. Tah bila la jumpe mereka.. dapat hangout sama2.


(nama dia Affiqah Mohd Azhar.) Miss her.. :(


(ni haa.. den & the geng poie Qlate, umah mek na (Maziana Mohamad). Buat pertama kalinya after merancang setahun lebih. Akhirnya termakbul jg. Thanks God. :)

(she is my bee (Siti Noorzuriani Mahmood) not hubby but teman rapat dan calling2 bee. Also, Call me bee)

(De' V.O.T)
(kenangan part 4 buat event Suara Kemerdekaan)

Makin hari makin berubah dunia, hati setiap manusia pun sentiasa berubah walau setianya hati itu.. Pertemuan lain kali tidak sama pertemuan yang sebelum ni.. Mungkin kurang mesra dan hanyalah sementara. Hanya air mata berlinangan yang menemai diriku ini.. Titisan demi titisan menitik dan menghujani pipiku. Air mata yg menghujani laju tidak dapatku sekanya lagi.. Makin ia dekat, makin ia jauh.. jauh pergi meninggalkan ku..
Hanya gambar menjadi tatapan ketika rindu...
Harapan ku adalah.. teman2 ku semua dapat jalani hidup dengan senang dan ceria selalu.
Dan aku disini jalani hidup ku dengan kesepian. Senyumku, gelak tawaku, kegembiraanku hanyalah palsu belaka.. Hanya Tuhan sahaja yang tahu bagaimana hati ini.. Subhannallah..



p/s: semua pic diatas majoriti member uitm. Skolah2 tak ada simpan. :( tp tetap dalam ingatan. Love them so much!!!





No comments: