15 February, 2011

OMG! OMG! aku dapat RM 11117?!!

Assalammualikum...
Hai semua.... Lame tak update blog nih.. aigoo =,='
So, hari ni Sempena Maulidul Rasul, aku pun bt la entry tp bukan pasal Maulidul Rasul..
Aku nak cite.. ce cite ce cite.. huhuhu.. (kelakar la cite Hantu Kak Limah nih)..
Haihh.. kesitu pulak aku nih, aku nak bagitahu ni..
Tadi aku bukak la yahoo mail aku. KOnonnya nak la tengok kalau2 ada email penting kan.
Aku pun bukak lah.....bukak2 aku nampak, aku nampak..


l
l
l
l
l
l
l
l
l
l

Taraaa......... RM 11117?? oh.. tidak.. tp email aku!!!


OMG! OMG! OH MY GOSH... Mak aiihh.. banyak giler... 0,0! Ni kes gara2 SB!!!
Sahabat Blogger!!!
Sejak 2 menjak, 3 menjak nih.. aku ada lah join SB! (padahal da berbulan)
SB tu memang best! tersangat-sangat best! Rugi kepada blogger2 kat luar sane
tak join... Hmmm... rugi, rugi, rugi.. boleh mengeratkan silaturahim antara blogger..
boleh share2 comment, follow mane blog yg best, interesting... ape2 pun sharing is caring lah!
Aik! mempromote SB pulak.. Ni mesti dapat habuan setelah dipromote...
hahaha.. (takdenye habuan, tembuan adelah)
Erk! terpesong sudah lagi aku nih.. errgghh... Aku nak cite ni... Setelah join SB ni...
email aku makin meningkat dengan rancaknye ye! Tak tertahan dek jari nak mendelete.
Hari2 beribu masuk, ini kan pula kalau seminggu sekali bukak.. Mau tak macam gitu banyak
nya email aku... Ooo.... tiiiddaaakkkkk............... Ponek la den pas ni nak mendelete benda alah tuh...

p/s: so, buat la ape yg patot utk sekat email tu masuk..
Photobucket

No comments: