04 May, 2011

Dingin Petang...

Assalammualaikum...

Selamat petang rakan taulan sekalian.. Tengah buat ape tu.. blogging je tak kesudahnya.
ha ha ha... Samo lan dengan den ni hah. Online yoo..dari tadi.. ngee.. :D
Apo nak buat.. Cuaca kat luar tu mendung je memanjang, tadi baru lepas ujan.
haish... mengantuk pun ade juga. Nak hilangkan sikit boring tu.. Korang nak tau
ape aku buat?? HA HA HA.. mesti korang cakap aku tak sabar nak raya kan.
Entry hari tu cakap bab shopping bab baju raya, hari ni aku mengecat rumah~~
Weeee..... Meriah tak, meriak tak.. <--- meriah ape bendanya.. tu tak sabaw namenye..
HA HA HA... bukan tak sabar. Buat persediaan awal. Tak la penat time bulan puasa nak buat semua keje.. Mane la larat weii..badan ni nak buat segala keje.. Mengemas, membasuh, buat biskut.. Uish.. tidak boleh..

^
I
I
Entry ada sikit melalut.. tapi tak ape. itu yg terlintas di fikiran aku ni. hehe..
So, tak salah oke. Petang ni aku nak buat ape? kita makan lah.. Time sejuk ni perut asek lapar aje. betul tak ape yang aku ckp ni.. hakikat lah.. betul.. tak caye sudah. :P
Sebenarnya aku belum lunch lagi.. just teguk air milo'o' panas je cicah dgn biskut oreo.
Makan dua ulas buah tembikai..dah kenyang. So, makan nasi sekarang ni.
Malam karang tak payah makan.. boleh kire diet tak?? boleh laa... :P




No comments: