04 May, 2011

Where is Dr. CINTA ?

Assalammualaikum... Yuhuuu.... Hai korang.. tengah buat ape je tu pagi2 buta ni. hihi.. Aku pulak. hmmm... Hanya mampu menjerit berkata.. I NEED DR. CINTA... waaaa..... T____T. What happen right now?? I can't understand... errrghhh !!!

Terlalu banyak persoalan yang bermain dan berlegar-legar di benak fikiran aku nih.. Aduuhhh... Tak tahu lagi nak buat.. What should i do right now?? Sleep?? Argghhh... tak ade suggestion lain ke selain tidur.. Any advice?

Kenapa cinta itu perlu ada before kita berkahwin. Kan senang kita jumpa pasangan tu, tau serba sikit pasal pasangan tu.. terus kawen. Tak payah pikir soal hati ni. Itu semua lepas kawen. Tak adalah istilah clash. Bercerai selepas kawen? Dah kawen tu, mesti la da matangkan? So, kene la matang sikit jage perlakuan tu. Its about your life tau tak. Tak boleh di buat main-main..

Photobucket

2 comments:

OreO HitaM said...

Hidup ni mudah...tak perlu nak complicated kan dia...

Liyana said...

yup!! itu sememangnya..
tak payah serabut sangat..