20 June, 2011

Hari ni hari aku, esok hari siapa ye..??

Assalammulaikum...

Selamat pagi sekali. Hmmm... biasakan aku rasa macam excited je nak pegi kerja tapi hari ni aku laa.. paling malas sekali. Aigooo~~ -,-. Berbaju kurung color biru dan bertudung bawal je hari ni pun color biru. Hari tak berfesyen sangat taw. Pakai tudung pun macam mula-mula dulu pakai tudung. Labuh ke depan, tak ada nak pin belah kiri dengan kanan. Pastu pin tengah-tengah guna pin apa nak tau?? Pin button betuk riben.

Walaupun nampak macam ala-ala muslimah tapi ada cute sikit tang pin tu.. Ngee.. ^____^.
Jam sekarang tepat pukul 10:51 pagi.. Mata aku dah mula menyembah bumi.. Oii..Oii. ko henggat badan ko ke, macam nenek da tua tu. Haish... (iklan kejap) tapi jari jemari tetap menjalankan tugasannya demi tuan badan. Mata ni memang tak reti nak bagi kerjasama langsung.. Asyik nak membuto yoo.. Gogahm lak den ni hah!

Dalam office ni hanya kedengaran bunyi air-cond, jam berdetik (tu pun baru ganti bateri, td dah kiok), dengan jari jemari aku ni menaip entry dan kerja. Hmmm... perut pula dah menyanyi pelbagai lagu. Dah habis dah satu album akak Siti Nurhaliza kita ni.. Lepas ni lagu ape pulak. Pegi makann?? OOhhh.. tiddaakkk.. hari ni aku puasa la korang.. Asek makan haje.. so, kita bagi dia puasa pulak.. Hamekkk...




fax:
marzaitulliyanazainuddin@yahoo.c

No comments: