18 July, 2011

Nak buat apa ye pukul 7:30 p.m. nanti?

Assalammualaikum...

Yuhuu... selamat petang semua. Memandangkan hari ni hari Isnin dan bulan Syaban. Aku berpuasa hari ni. Alhamdulillah. Sampai sekarang aku masih boleh bertahan sebab aku bangun sahur pagi tadi. Makan roti berintikan sardin je. Cukup la buat alas perot.

So, berbuka nanti nak makan apa ye? Mesti nak makan best best bukan? Balik ni nanti terus aku merimpit dengan laju? Owh tidak. lambat-lambat la..cepat sikit masa berlalu.. hihi.. ^______^.
Dah lama aku teringin nak makan nasi ayam berempah. Time belajar dulu, rajin aku beli nasi tu dekat pasar malam uitm aku.. Huuu... Susah nak beli kalau area rumah aku ni.. Kempunan aku juga ni. Kesian... haih.. Kesian... kesian... Mane hale aku nak cari tak tau laa.. Uwaaa.... :(

No comments: