12 August, 2011

Ya ampun apa dah jadi dengan belog aku nih....


Assalammualaikum...

Masyaallah... blog aku weii.. tengok la...
Ya ampun... macam mana boleh jadi macam ni nih~
Aaaaaa.... AAaaa....Aaaaa...
ohh tidakkkk... kenapakah? apa yang terjadi nih??


Nampak tak, nampak tak?
OMG~~!!! blog aku dah bertukar-tukar..
berpelikkan.. adoi. sakitnya..


Ekceli... tambah widget je pun. erk! =,=!
kaw dah kenapo?
Tu pun nak loghat naw! Ha Ha Ha.. saje je buat cenggitu.




So, tengok la blog aku sekarang. Kemain lageh~~
Banner Merdekanya. Pelitanya, ketupatnya...
Semangat weehh... semangat...
Ha Ha Ha Ha Ha....
Korang tak excited ke macam aku?
tipu la tak. Memang la excited tapi excited nak raya je..
bukan? Oi. Kita nak sambut hari kemerdekaan juga la..
Kemonnn laaa.... ^______^

p/s: puasa jangan puasa! :)

5 comments:

AesyaZealous said...

slmt ari raya..kehkeh

Liyana said...

Eah. hehe.. malu pulak.. selamat hari raya.. :) LOL

fana said...

wah...semangat nye die..
lagu xmo pasang ke?

Liyana said...

hahahaha... haah. nak pasang juga ni. hehe

ked said...

hye!!new follower here..oke lah ni..gud2..smgt kene ade kan? :)