15 September, 2011

Tiba-tiba rasa nak beli pulak..

Assalammualaikum...
Hmmm.. Apa khabar blogger sekalian.
Hari ni hari makan-makan untuk aku. Ngeee. :D
Kenapakah? Sebab ada jamuan Merdeka Raya.. Yeay!
4x round pulak tu.. pergh!! ingat nak snap picture..
Tak sompek.. Den makan yoo. Maleh pulak nak snap snap bagai ni.
Hahahaha... ok cukup!

Tujuan aku post ni aku nak sebarkan satu dunia. Haha..
Boleh pulak negara luar baca post ko ni. Rasanya orang Malaysia
je faham bahasa ko ni. ngee.. Aku nak bagitau.
Aku nak cakap... Aku nak taip kat sini. Aku, aku.. (gagap ke hape budak ni)
Aku nak pegi shopping beli beg Domo- Kun. ^________^
Macam budak-budak tak? Mane ada. Cuma cute je..
Ada aku kesah! Kalau orang nak cakap. :)
Lantak pi la depa nak cakap ape pun.
Yang penting aku rasa beg tu comel. titik!


p/s: Yeay! kepala dah pening sebab tadi minum 3 cawan nescafe. Terasa hidung nak berdarah. Please dont!

No comments: