19 November, 2011

List of popular cartoon








Memperkenalkan cartoon yang popular in the World !
Cek ke daaaut!



Doraemon ! We watching untill now... 
 ang ! ang ! ang!
to tae mu dae suki. doraemon...

 

Digimon ! one of cartoon that i never
forget with my friends and siblings. 
Siap ada buat pertandingan kumpul
sticker dalam buku. Menang kononnya
dapat la hadiah yg tertera di belakang
buku tu. ceh! nak perdayakan budak2 le tu.


Pokemon ! The cute cartoon. 
Pikachu yang color kuning tu. cute !
kuasa elektrik dari pipi yg merah.



Dragon ball Z ! wow ! the famous amos 
cartoon. OMG ! this is cartoon take
so many long time to end. 
Tak tau la. Rasanya cerita ni ambil masa
lama. Bertahun juga ke? aku rasa laa..


Ninja Turtles ! yes ! when i was kid. 
I really like them during they fighting !
haiyak ! ha ha ha.. funny.


Power Rangers.. ha ha ha... 
Cerita power rangers ni lagi tak boleh bla.
kalau duduk ngadap dgn sepupu yang ramai
abes la. tak sempat tengok power rangers
ni berlawan kat tv. depan mata dah berlawan dulu.
 semata-mata rebut color power ranges tu. 
aku nak merah, aku nak hitam tu kuat. 
tak merah lagi kuat. dia ketua. sebab tu dia
 duduk tengah2. ah ! sudahhh~~~ 


Ultraman.. oh my hero. mai dari Japan!
kuasa akan berkurang apa bila lampu
biru berkelip-kelip then, dan2 laa..
hero menang di hujung cerita kan.


Batman.. Salah satu hero yang muncul
dimalam hari. hahaha.. Lelaki kelawar.
Best juga cerita ni. ! wengg..


p/s: mane faveret korang dulu-dulu? aku semuanya feveret dalam list cartoon aku masa kecik. tak boleh keluar katekan. nanti mak marah. ^__________^


No comments: