15 October, 2012

Kembali Dengan Nafas Baru


Bismillahirahmanirahim...

Alhamdulillah... masih bernyawa lagi di bumi Allah yang Indah ini. Bersyukur sangat-sangat kerana masih boleh bernafas dengan aman.  Haaa... dan yang pasti lagi dapatlah saya ni menyambungkan
karier (ececece kemain lagi berkarier) saya sebagai penulis blogger ni. Cuma tak tegar
jela seperti blogger lain..  Kadang- kadang nak buat entry kat blog ni bukan mudah.
Datang idea, terus je buka pc (terbarai la pc kau), turn on pc tu.. dalam
nak online tu, nak taip je... eah eah..kemanakah idea aku yang berlimpah ruah tadi??
Apakah???

Kesudahannya adalah, shut down jela pc tu... tak pun godeh godeh 'fesbuk'
jela... Entah masih adakah orang tercari-cari, tertanya tanya kenapakah saya ni tak hupdate
blog (perasan orang femes le tu)..

Hope selepas diberi 'nafas baru' blog ni.. dapatlah memberi idea, semangat kepada
saya untuk membuat entry. Tak kesah orang nak baca ke tidak..
Sepanjang saya tidak buat entry blog, kepala kemain ligat lagi tajuk tajuk yang nak
saya bincangkan kat sini.. tapi buka je blog ni.. terus je naik lemah..
Itu la.. template, background blog pun memainkan peranan yang penting.. bukan untuk kita je
untuk menarik lagi peminat, pembaca blog ni.. kadang-kadang dorang ni tak ada pun blog tapi
dorang ni suka baca blog orang.. haaaa.. jangan tak tahu tuuu..  hihi 

Oklah sampai disini sahajalah saya memulakan karier saya sebagai blogger yang ala-ala
retis tuu.. 

salam,

ok!

daaa...!

senyum ^________^


nota kaki :  dah masuk hari Isnin, boleh la kita puasa sunat.




No comments: