21 October, 2012

Posto Sunday


bismillahirahmanirahim...

Ehem, ehem, ehem... huk! yuhuuu... Apekabar korang tu? Sehat belaka kah? Dah siap keje kah?
Dah study kah? Kalau bab study ni aku(saya) yang sebenarnya yang kene study sebab esok
ada ujian test wei! pergghh!! tak study ape pun lagi nih! Nekad je esok jawab
ape yang aku (saya) faham. kahkahkah~~!! (boleh lagi gelak besaw)

Hmmm.. okay lah sampai disini sahajalah taip menaip aku (saya) untuk hari ni.
Hari ni, ni lah entry yang aku boleh buat untuk blog kayangan kesayangan aku (saya) ni!
Hari ni, dari bangun pagi, bekpes, terus je turn on PC (personal computer) buat assignment.
Akhirnya siap juga, dan dah siap print pun. Alhamdulillah.. 

Okay lah! dari tadi okay okay. Tak juga abes abes menaip.. hahaha..
Okay! (okay lagi) ni last. Jom sengkang mata dengan kayu mancis! ngee... ^_______^
Tak ape lagi dua hari je lagi nak cuti Rrrraaayaaa!!
(tak kesudah lagi taip entry ni, memang jadi essay juga kang)

Selamat malam semua!


Nota kaki : tak dapat nak hupdate blog ni dengan cite-cite menarik, blog walking pun tak nyempat!

No comments: