22 March, 2011

SEGMEN AKU DAN SEKOLAH

hah! hamek aku tempek banner!

ASSALAMMUALAIKUM...
Selamat pagi semua.. haha.. pagi la sangat..
disebabkan aku ni giler join segmen para blogger..
baru je nak lolap tadi.. ternampak pulak segmen nih...
Haiishh! tak boleh terlepas nih.. haha :P

JOm kita mula.. aiyak!

MAKNA SEKOLAH BAGI ANDA?

Sekolah adalah tempat utk saya cari kawan-kawan. Belajar no. 2. yeay! saya suke pergi sekolah! tapi tanpa pakai uniform boleh tak?? haha.. (buat sekolah sendiri oke!)

CERITAKAN KENANGAN MANIS ANDA DI SEKOLAH...

Kenangan manis of cos la dapat bergurau senda dengan member semua.. hahaha... Paling best oke! yg part ni. Time tu aku form 5 kalo tak silap aku. Tengah syok2 lepak dalam toilet.. (giler terokk... =,=') pegi toilet laa.. pengetua(ppuan datang oke!! dengan cekak pinggang. Dia kate 'ape ramai2 ni?' cakap tak ade ape2. pegi buang air kecik. pas tu bla jela. Lopeh tu, member aku lak kene. tengah merayau2 tingkat atas. terserempak dengan pengetua sekali. tak boleh lari dah.. die dah panggil.. Da menggigil da kepala lutut ni! ggerrhh! ni nak keman ni? tanye pengetua tu. member aku ni tibe2 spontan oke! die peluk bahu pengetua tu. cakpa.. relax la cik naza.. cewah! hoi! pengetua tu. teros kitorang larikkkk.. oke! hahah.. larikk laju...

CERITAKAN KENANGAN PAHIT ANDA DI SEKOLAH...

Kenangan pahit adalah berpisah dengan dorang.. huuu.. T___T
Tak suka pisah2 nih.. sedyh taw! sobsob.. rindu tangat2 kat dorang.. tah bile tah mase nak hangout dgn dorang lagih...
(sambil amek tisu hembus ingus) <--- Tipu
Terpaksa backup kawan gara-gara die pakai gelang aku!! shiitt.. pfft...
die kate gelang aku! aku pulak kene panggil! dan dan lak aku yg kene jawab.
cukup la tuh! huh! tak nak bagi kaw pinjam lagi! (marah nih) hahaha..


p/s: terlalu banyak kenangan.. tak terdaya nak type... jari jemari dah mula kremm.. batery aku dah nak abiz... daaa... bye2.. ariyoss..!!

Photobucket

2 comments:

aNiss :):) said...

terima kasehh sebab join.. golek golek tadi baca sal pengetua CIK NAZA!!!

Liyana said...

same2.. time kasih juga bt segmen ni. bg refresh la pale otak ni ingt pengalamn dolu2 tu. Cin naza da pencen tp tak kawen2 lagi. Ops! tergumpat. maaf ye cik Naza.. hehe :)