09 April, 2011

Hari ni hari ape?

Assalammualaikum.
Entry hari ni pendek je.
Sebab ape sebab Hari ni Hari ape?
Hari yg Paling Membosankan! errghhh!!!
On9 24hours pun bosan tau tak! tengok tv? aigooo...
Tak ade cite best laa.. Makan? haish... gemok la den ni hah!
Makan yo.. =,='. Tido? uishh.. jangan... Panas kot petang2 nih..
Mau berpeluh2 tido kang.. Keluar, hangout dgn kawan?
Hmmm.. tah mane kawan aku semua. Kalau dorang
ade pun aku malas nak keluar.. tak ade mood plak.
yela.. keluar kesane, kemari tapi ongkos non hado!!
So, kalau ongkos non hado! baik tak payah keluar
buat sakit mate, sakit hati aje! haishh..
Dari tadi, baring atas katil, mgadap laptop ni
bukak facebook tu, boring, main game, boring
keluar bilik jap, pegi dapur bukak peti ais. minum air.
pegi ruang tamu tengok adik tonton cite korea.
Haish... arrrghhh!!!! TErsangat, sangat la boringg.......
Hari-hari mcm ni lah! boleh gile aku ni!

tolooggg!!!


p/s: kalau lah aku ade kereta sendiri. mcm aku mimpi mlm tadi. aku mimpi ade kete kancil warna puteh. cewah2.. berangan la tu ade kete sendiri. boleh la pegi jalan puas2. huuu....



Photobucket

No comments: