19 May, 2011

ANDAI KEKASIHKU DI KEBAS ORANG ! BEN ASHAARI KATA LA...


Perghh!!! eah2.
Assalammualaikum.. tak sopan sungguh!
Agak lama juga tak join Segmen Abg Ben kita nih.
Bukan tak nak. Selalu terlepas aje. So, hari ni berkesempatan juga.

Berbalik pada tajuk lah kan. Aku ada 2 or 3 kali kekasihku
disambar orang. Haish.. memang perit tapi satu je aku buat iaitu..
ingat tuhan nak kita jumpa Mr. Wrong dulu sebelum jumpa Mr. Right bukan?
So, hari-hari aku berdoa semoga tuhan pertemukan aku dengan Mr. Right tu.
Tak mudah aku nak bermaki-makian. Buat ape? buat tambah dosa je.
Tahu perit tapi kene tabah! kuatkan semangat.

Cinta itu indah. Memang tersangat-sangat indah..
Hanya dunia kita dengan dia je. Tak ada siapa-siapa selain si dia.
Setiap masa contact. Dapat ayat-ayat romantis gitu.
Wah! berbunga-bunga sekejap. Di awang-awangan. I'm flying...
Tapi tak lama bertahan, tidak sampai beberapa bulan hubungan itu berakhir
disebabkan orang ketiga. Kenapa wujudnya orang ketiga? Menyesakkan!
Kadang-kadang silap kita sendiri ke? ke sikap si dia? No comment la bab tu..
Baiklah itu serba sedikit pendapat aku. Nak join? jom click-- > Ben Ashaari

p/s: tabahkan lah hadapi hidup. sabar menempuhnya. InsyaAllah Mr. Right akan datang pada masanya.. Jangan putus-putus berdoa.


Photobucket

2 comments:

mas saari said...

salam singgah n ikut blog awak!
betul tu, kuatkan semangat..

Liyana said...

Waalaikumsalam.. terima kasih kerana sudi follow saye.
Yup! ape2 pun kuatkan semangat. :)