15 May, 2011

Kalau Ingin Tahu Pengertian Hidup..

Assalammualaikum..
Haloooo...Haa... Hari ni aku nak bagi semangat kat kau orang.
Walaupun kadang-kadang aku sendiri tak bersemangat..
Harap badan je 'semangat'... ngeee :D (pandai je, cute sebenarnya)
Tipu sikit, hari-hari aku bangun tidur dengan harapan.
Iaitu.. Mahu berubah jadi lebih baik demi masa depan aku.
So, pagi-pagi bangun motivate diri tu. oke!

Aku just nak bagitahu...
"...adakalanya kita perlu MENANGIS agar kita tahu hidup ini bukan sekadar KETAWA dan adakalanya kita perlu KETAWA agar kita tahu mahalnya nilai AIRMATA... Bersyukur kepada orang yang MENYAKITImu kerana dia yang MENABAHKANmu... Bersyukur kepada orang yang tidak MENGENDAHKANmu kerana dia yang MEMUPUKmu berdikari... Bersyukur kepada orang yang MENJATUHKANmu kerana dia yang MENGHEBATKAN kemampuanmu... Bersyukur kepada orang yang MENYIKSAmu kerana dia yang MENGUJI kesabaran dan ketabahanmu..."


p/s: berubahlah dan berusahalah demi masa depanmu, keluargamu, dan orang sekelilingmu. InsyaAllah dan jangan lupa berdoa kepada yang Maha Berkuasa dan Maha Esa.


Photobucket

No comments: