04 May, 2011

Katil dan bantai dah melambai-lambai...

Assalammualaikum... Hye peppss~~ blogwalking?? Meh sini kemari kaw datang jenjalan kat blog aku ni hah. Well, well... aku sangat-sangat mengantuk eah sekarang nih.. Kemain lagi kaw dah mengantok.. bukan ke kaw biase tido lewat jadi burung antu. Pukul 4 pagi baru tido... Ngeee.. :D
Ni kes.. semalam aku tido lewat tapi bangun awal. Aku tak mao la bangun lewat-lewat. Tak elok lah. ^______^ <---- bau-bau orang dah insaf.. amin..

picture from Google

Penat sehhh.. bangun lewat-lewat nih.. satu keje pun tak menjadi. Sekurang-kurangnya bangun awal pagi boleh kemas rumah, buat kerja rumah kan... So, azam aku sekarang kene tido lebih awal dan bangun pagi.. Baru lah otak fresh. Badan pun segar bugar.. Mandi pagi-pagi.. Waa..... dah lama tak rasa nikmat mandi awal pagi.. :( Nak tau aku ni boleh bangun pagi ke tidak. Kita tengok esok pagi. Kalau aku boleh bangun, aku akan terus update entry. Wokey~~


p/s: entry selalu berdialog sendiri ye. umpama ada due org berkata-kata.. hehe.. jgn pelik pulak. suke cakap dengan imaginasi. hee.. (tak gile la...)

Photobucket

No comments: