16 May, 2011

Lipat sana, lipat sini.. huihh...

Assalammualaikum...
Yuhuuu... haa.. nih! nih! aku baru je lepas tolong adik-adik aku.
Sebuk lah dia. Suruh itu, suruh ini..
Baik yang sekolah rendah je suruh.. Adik yang sekolah menengah ni
tak kesah nak buat.

Nak tau apa aku buat tadi?
Lipat sana, lipat sini... Haaa... Apa lagi..
Tolong adik aku ni lah. Nak balut hadiah untuk cikgu dia..
Mak aih... sekolah rendah ada dua orang..
Setiap seorang nak bagi lima orang guru..
mau sepuluh hadiah nak aku balut.. Susah kalau tau balut hadiah nih..

Tidak mengapalah. Daripada tengok pembalut tu hancur..
Aku tolong la juga balutkan. Ni namenya akak mithali.. <-- ade kene mengene ke?
Ni kes mak aku ni lah rajin melayan adik-adik aku nih.
Merengek-rengek nak beli hadiah, nak beli hadiah. haish...

Hah! kau dia belikan tupperware. <-- kaya kaw beli tupperware.
Ha ha ha.. tak adalah. Ala-ala tupperware lah..
Kalau ori tupperware gile kaw. Mahal kot..
Beli kat kedai dah banyak dah yang bekas plastik murah-murah.
Lagi, beli mug pulak.. Sudah~ macam-macam..
Mau tak senak aku nak balut.. Demi adik-adik. Tak kesah laa..

Alamak!!! Kantoi... abis lah kalau cikgu dia tahu..
HA HA HA...
Zasss... Layan... ^____^


Photobucket

No comments: