26 May, 2011

Majoriti siapa yang terlibat? buat apakah?

Assalammualaikum...

Selamat petang! Wee... Students in Diploma, UiTM mesti dah dapat result exam kan? So, how? Dean list? oke2 aje? Pun boleh lah. Asalkan pasted semuanya. Buat yang terbaek after this. Oke! Teruskan perjuangan selagi mampu dan muda. yeah! Berbalik kepada tajuk.

Majoriti
Oke. Sekarang ni, seperti semua orang tahu. Majoriti golongan hawa joined jadi blogger. Dimanakah golongan adam? Ada je dorang join tapi tak seramai golongan hawa nih. Golongan adam ni lagi teror dari golongan hawa. Tak caye pegi la usha mane2 golongan adam punye blog. Mesti bestkan blog dorang. Senang dapat tarikan juga.

Sampingan
Golongan hawa kini menjadi trend dorang untuk promosi barang dorang juga. Maksud aku buat business onlinelah. Tak kurang juga golongan lelaki ni. Ada juga buat business online nih. Ni semua sebab nak buat side income. Sekarang ni, side income jelah yang boleh membantu untuk hidup senang sikitkan.

Ruang
Ruang untuk membesarkan rumah! Ha Ha Ha.. tak adalah. Maksud aku ruang tu adalah mengisi masa lapang. Bak kate omputih 'space' ^____^. Kadang-kadang kita dalam kebosanan, beremosi, excited, berkongsi sesuatu, mempromosi barang, itu lah penyebab kita join jadi blogger. Ada saje nak di taipkan, nak di kongsikan dengan para blogger.

p/s: Join jadi blogger ni tak rugi. Boleh menambahkan lagi friend list korang. ^_____^

Photobucket

No comments: