07 May, 2011

Wajib kalau sudah Berniat.

Assalammualaikum...
Selamat Malam.. haaa.. malam la sangat kaw.. da pukul bape pulak kaw update blog.
Hari ni seharian juga lah aku keluar bershopping.. ngee.. :D
Dapat angpaw dari APAK!!! (ayah). Dah lame tak pegang duet besar..
Tadi keluar mencari blouse and T-shirt 3quoter.. Jumpe tapi color die tak cantek.
Siap soh amoi tu simpankan kalau die re-stock.. weeee... :)

Owh tidakkk.. aku dah melalut pagi2 ni nampaknya..
Actually, tujuan aku sebenarnya berkaitan dgn tajuk aku tuh..
Sebelum ni aku ada berhajat nak buat contest or segmen jika follower aku mencapai
100 orang... Follower ke 100 pun sudah di ketahui. Ada present taw tuk die.
Tapi belum send lagi. Tengah mencari2 yg sesuai. Sorry, ampun maaf kerna lambat
Kebusyan hidup.. Haish... huuu....

Berbalik kepada tajuk. InsyaAllah.. Esok aku akan mulakan contest or segmen
buat julung kalinya dari blog SENTUHAN HATI LIYANA..
Yeay! yeay! yeay! hahaha... <---syok sendiri.. :P
So, kalau sy promote tu.. sudi-sudilah join ye.. tak paksa..
tapi kalau join boleh memeriahkan lagi majlis. Cewah! macam buat parti plak kaw..
hahaha....


Yang Ikhlas,
Photobucket

2 comments:

kaizen said...

wahh...nk gak hadiah....

Liyana said...

hadiah ye.. ok. bakal la tuh.. hehe.. :)