18 June, 2011

Apa yang kita perlu buat sebelum tidur???

Assalammualaikum...

Hmmm.. woooahhh.. -,- dah mengantok ekceli tapi nak juga taip entry.
He he he.. Sebelum tidur korang buat apa dulu? baca doa je?
Ada lagi sebelum tu.. Gosok gigi dengan cuci kaki.
Tak pasal-pasal malam nanti bangun dalam hutan.. haaa..
Tau takut.. dah, dah pegi cuci mane yang patut...

Selain itu, aku akan motivate diri aku..
Aku akan lebih bersemangat, tabah, kuat dan akan menjadi
lebih baik dari sebelum-sebelum ni.. Itu tujuan aku.
Nak kecapi kejayaan dan kebahagiaan tapi bukan kawin taw.
Kawin aku tak plan. Sekarang nak cari keje tetap, beli semua asset.

Nak bantu mak ayah aku. Aku nak bawa dorang pegi
Tanah suci Mekkah. InsyaAllah. Dah lama aku hajati. Dari sekolah
lagi aku dah idam-idamkan nak pegi tanah suci tu.
Itu je aku pikir sekarang. Calon untuk bakal husband aku.
Aku hold dulu dalam 5, 6 tahun lagi. Oke!
^_____^

Selamat Malam..
Allah Hummma bismika Ahya wa amut.. 3x

Photobucket

No comments: