17 June, 2011

Premium or Elegance.. Pwiitt...

Assalammualaikum...

Yuhuu... hai peeppss... So, hari ini boleh la kita blogwalking macam biasa.. Beberapa hari lepas ada internet connection problem laa.. Tah hape-hape tah. Lembab nak mati. Siput 'pig' pun laju jalan taw! . Aleh-aleh.. aku merajinkan diri aku buat semua kerja tepat dan awal pada masanya.. WEee... bagus tak pekerja macam aku.. hahaha.. ^____^. (perasan la tu.)



Woooottt... wooott... Perghh!!! Myvi EXTREAM power siot.. ha ha ha.. ^_____^. Tersangat-sangat menawan dan menambat hati aku ni.. Kalau boleh, balik ni habis keje pegi order. Boleh tak, boleh tak..?? Ha Ha Ha... Lesen pun belum dapat lagi.. Dah nak beli kereta. Memang tak duduk rumah la aku lepas tu. Berjalan je 24/7. Yela.. memandangkan aku ni bukan suka sangat duduk rumah. So, kesempatan dah ada lesen ni, harus di ambil.. Ngee.. :)

Apakkkk... (ayah) Nak Myvi Extream 1 !!! Boleh tak, boleh tak.. Sambil tu kita buat muka kesian, muka kucing yang mata bersinar-sinar berlinangan air mata tu.. dengan tangan memohon hajatnya dimakbulkan tu. Ha Ha Ha.. Ish.. agak-agak dapat tak kalau aku buat cenggitu dekat apak aku. Gerenti tak dapat weiii.. Apak aku ni bukannya ada mesin duit. Senang-senang nak belikan aku kereta. Walaupun tak semahal kereta luar negara tapi tetap tak mampu. So, Liyana you have to buy your own money laa.. Tunggu la 2, 3 tahun nampaknya.

Tak kesah la yang Premium ke, Elegance ke.. Semua menariklah! Haish... Tah bila laaa..kan.

More picture HERE


Photobucket

2 comments:

kaizen said...

tggu edition 1.5 kluar bru pikir nk beli ke x...

Liyana said...

owh. haah kan. ujg tahun ni..