16 June, 2011

Finally No More Cite Akak Nora kita ni...

Assalammualaikum...


Ehem, ehem... Yuhuuu... hai korang.. rindu tak, rindu tak dekat aku? Tak?! Ok. bye.. Terima kasih. Tak adelah.. Saje je bergurau senda. Dah lame kan aku tak hupdate blog aku ni. Perghh!!! Tersangat-sangat busy ok dalam 2, 3 minggu ni. Dengan kejenya, lesennye.. Haaa... Terkejar sane, terkejar sini.. Penat, penat... Tersangat penat badan ni. Memerlukan cuti seminggu.. Baru settle penat badan ni... Heee....

Wooottt.... wooott.... Hok hok hok... Tersedak pulak! Cite Akak NORA ELENA kita dah habis dah!!! Yeay!! Akhirnya.. Tamat juga cite akak kita tu kan kan... Tetapi tetap best. Tak best? Siapa kate tak best tu??!!! Meh sini den sekeh sikit.. Cehhhh... Best taw, siap boleh jilat jari lagi tau yuuuu... hehe.. tak ade lah.. Siapa yang tengok dari awal, mesti rasa macam.. WAaa... bestnya ending dia kan kann.. cuma ada part Si Yyvone tu giler kejap.. Tapi dah kene tangkap daa... Weee.... ^__________^. Dah tak dapat tengok Cik Abang Aaron Aziz kita tu beromantika dalam cerita tu.. Tak apa, ada cite lain yang Aaron Aziz berlakon. Tajuk dia aku dah lupe..

So, whats the next movie ye lepas ni.. Hmmm... Mintak-mintaklah cite yang best cenggini.. Sebab time tu je aku dapat tengok cite aku, kalau tak orang lain je tengok tv tu. Hmmm... Lepas tu, solat magrib, solat isyak.. Aku terus tidur sampai laa.. keesok paginya.. Sampai disini sajelah entry aku ni.. oke. daaa... Smile always... ^_____^

Photobucket

2 comments:

Unknown said...

bye nora elena :)

Liyana said...

hahaha.. Daa.. :)