21 June, 2011

Grrggggg!!! Eah, eah.. apa tu...

Assalammualaikum...

Selamat Tengahari.... Yuhuuu... heee.. Korang dah lunch ke belum? Dah?! Haa.. perut pun dah memuncit, dah hilang lagu keroncong dia tu. Kejap lagi keluar lagu ape?? Lagu dodoi la.. Melambai-lambai syaitan tu lambai dekat mata korang.. 'tidur la, tidur la...' Kurang asam boy betul kan?! Lepas makan je mesti mengantuk.. Perghh!! memang tersangat-sangat perangai syaitan tu..

Hmm.. aku jela belum makan lagi.. Perut dah lapar dari pagi tadi.. Nak pegi makan, tak tau nak beli apa. Rasanya nak keluar kejap beli la apa-apa yang boleh untuk alas perut ni. Pening-pening dah mula datang sebab perut kosong. Pagi tadi aku tak sempat nak bawa air mineral. Haish... tapi kita boleh hilangkan pening-pening kita tu sikit dengan makan gula-gula. Jangan makan banyak dan selalu tau.. nanti kene kencing manis pulak. Aku tak nak tanggung... huuu.. ^______^

Ok lah. Caw sin chi... Aku nak pegi beli makanan sikit and then aku nak pegi solat kejap. Busy, busy juga tapi jangan lupa apa yang wajib kita lakukan sebagai umat Islam.. oke! daa... :)




1 comment:

Liyana said...

Don't worry. Thank you dear. take care of me.. :)