21 June, 2011

JenG, jenG, jeng... shuuutt.... hehe

Assalammualaikum...

Ehem, ehem.. I'm back! I'm back... rindu tak, rindu tak.. Tuuihh!! perghh!! kurang ajar betul ludah-ludah ni. Tak ada adab sopan santun langsung. Ceh! orang cenggini kita sumbatkan je dalam tong neraka.. Wooo.. Jahat giler.. hehe... Itu semua adalah gurauan semata-mata oke! Jangan amek hati, amek jantung aje. Habis cite.. (evil)

Ok. Ok.. cukup lah kalut-mengkalut (ada eah perkataan mengkalut dlm kamus dewan) aku tu. So, tadi aku cakap aku nak pegi makan dengan solat kan kan.. Alhamdulillah.. Settle semuanya.
Korang nak tau apa je aku makan buat alas perut?? Nurget tempura 5 keping, 3 biji bebola ketam dan 1 botol air mineral sahaja. Ok kan tu untuk alas perut ke terlebih? Alaa. kira halal la tu..











2 comments:

Azeanthy Paiman said...

waaaa...so delicious la liyana!!give me one!hehe..

Liyana said...

Woo.. of cos la.. U want one? take 2 la.. lagi ok. =)