11 June, 2011

Hari Diari Aku Seharian..

Assalammualaikum...

Haluuu.. yuhuuu... he he he... Sorry ye para pembaca yang comel sebab aku agak busy beberapa hari ni. Aduhh.. mengalahkan menteri pulak. Menteri pun sempat hupdate guna twitter.. Ngee.. :) Alaaa.. dia ada assistant. Aku? mano hado!

Aku busy sebab tengah sebuk nak ambik lesen ni haaa... tu la pasal. Pegi pagi-pagi buta. Baik tak buta idak? heee... Then balik dah tengahari.. Sampai je rumah aku dah penat, lapar... Tukar baju, bukak tudung saji tengok makanan yang best. Kita bedal kasi licin..ngee.. :) <-- ni tipu. Mane ade licin. Ingat orang lain lagi yang belum makan.

Tengok tv, boring.. terus tido sampai ke petang? Solat? eah2. Tak lupa lah... Bangunlah sekejap. Apa susah. Ni ikutkan sangat mata tu, asek nak lolap yooo... Nak terbaring.. Lopeh tu nak sambung, sambung la balik tidur tu tapi aku tidak. Aku bersiap-siap bawa mak aku ni nak pegi tempah baju pulak. Dulu dia tahu juga buat sendiri. Semenjak, dua menjak, tiga menjak dia dah jumpe tukang jahit murah.. Tiap kali beli kain je tempah kat makcik tu.

Mananya tak cari orang lain. Makcik tu murah kott.. Any types of baju traditional dia tahu buat dan harga same je semuanya iaitu RM25. Haaa.. murah tak, murah tak.. buatannya pun cantek. Selesa lah nak pakai.. kan. Paling mahal pun tak sampai RM30. Perghh!!! sekali hantar 3, 4 pasang. Ni tak ada tempat lain buat tempahan murah cenggini. Dekat tempat aku je murah..

Ok lah my dear semua ye. Hamba ni dah mengantuk sebenarnya tapi apekan daya.. Rindu pulak nak berblogging. Kejap pun jadi laaa..kan kan.. Blogwalking kejap mane aku suka singgah.. Then, barulah boleh lolap.. Esok nak poie berlajar memandu lagi. Tadi dah pra-test kereta. Test JPJ nanti hari khamis depan motor dengan kereta sekali.. OKe~ Selamat Malam.. daaa.. :)




Photobucket

2 comments:

Anonymous said...

gudluck untuk test jpj awak nanti..(:

Liyana said...

orite. thanks.. doakan saya lulus ye. amin....