09 June, 2011

Lottery Winner 2011



Assalammualaikum...
Yuhuuu... haa.. kene taip laju-laju ni. Keluar segala skill
typing aku nih. 1minit 3o words.. Oke... ^___^.v.
Nampak tak picture kat atas ni? haaa...
Aku menang lottery beb!
Nak tau berapa?

£1,350,000.00 GBP


Perghhh!!! Kaya aku siottt.... Sape nak aku belanje?
Mintak je ape-ape.. Ape yang korang hajati tu yang dah
lama tak kesampaian.. Kesian~ same lah macam aku juga ni..
Memang sampai ke mati la... aku tak dapat belanja korang..
Ape kejadahnya lottery ni... Hadoi!
Tah mane tah tibe-tibe aku menang.. Chooii..!
Nak main pun tak tau.. tibe-tibe kaw nak kasi aku menang..
Kalau betul-betul tak ape la juga.. ceh!

Kalau korang pun dapat email macam aku ni..
Please ignore je taw! Kadang-kadang dorang ni nak perangkap
kita dengan nilai besar dia tu. Eah! aku pun boleh buat taw!
taip 1,0000,000,000,00 $ haaa..
Nak letak bape banyak kosong pun aku boleh tolong taipkan.
tapi bagi duet banyak-banyak gitu sape nak bagi weii.. free, free..
Nampak sangat nipu.. huu.. oke. caw! :)


Photobucket

No comments: