21 July, 2011

Malaysia vs Chelsea

vs


Assalammualaikum...

Yuhuu... ehem, ehem.. Haaa... Kekecohan melanda di ruang keluarga rumah aku kini kian hangat disebabkan perlawanan bola sepak Malaysia vs Chelsea. Bukan main lagi menjerit-jerit apak aku. Ha Ha Ha... mak dan adik-adik aku pun turut serta. Semangat menyokong Hero Malaya kita ni.

Satu perkataan je kalau dorang tengok bola ni. 'hah! hah! ergghhh.... apa la..' Ha ha ha.. tak boleh bla kan dorang ni. Pemain bola tu yang di marahkannya. Padahal tak tau pemain tu dah kepenatan. Separuh masa pertama. Tak ada satu pun bola yang dapat merabakkan pintu gol masing-masing. Giler terror Hero Malaya kita sekarang bukan?

Siapa sangka tuah di negeri sendiri. Hero Malaya kita menang buat julung kalinya bermain dengan pasukan yang popular dan hebat. Apa-apa pun, aku tak join sangat. Ha Ha Ha.. memandangkan aku kepenatan. Aku layan movie je dalam bilik tapi dengar je jeritan mereka di luar tu. Hmmm....

Malang sungguh hamba nak ngoyak ko demo semuo.. Chelsea 1, Malaysia 0. Itu menang tipis sangat dah tu. Masih ada peluang untuk tebus kesilapan tu. Sekurang-kurangnya Hero kita boleh membaca gerak geri Chelsea dan buat strategik yang terbaik untuk mara ke hadapan lagi. yeah! Go Malaysia go......

No comments: