25 July, 2011

Nothing much lah hari ini...

Assalammualaikum..

Hari ni aku nak berbicara lebih sikit. Bukan setiap entry panjang berjela tapi banyak la aku nak postkan hari ni. Aku berblogging ni majority nya adalah untuk berkongsi pendapat, saling- mengingati, cerita, pengalaman dan macam-macam lagi tapi yang pasti aku tak pernah berkongsi atau berbicara tentang cinta dalam blog aku ni taw. hehe :)

Hari ni kalau tidak silap aku lahkan. Aku gelak lebih sikit dekat office aku ni. Tak tahu la kenapa tapi memang lawak lah dengan senior workers aku kat sini. So, tidak salah bukan kalau kita gelak tapi tak boleh lebih-lebih. Bak kata orang tua dulu-dulu. "Gelak banyak sangat, nanti bersedih pulak". Maksudnya, gerenti eah. Kalau korang perasan la kan. Kalau gelak sakan je, mesti lepas tu korang murung pulak. Ada la penantian yang agak malang tu. Hmmm.. Itu semua dugaan Tuhan.

Entry aku kali ni tak bertopic atau focus sesuatu benda yang aku nak ceritakan. Cuma celotehan aku nak taip ketika boring di office ni. Sehingga aku tanya senior workers kat sini. 'Puan, ada kerja tak yang puan nak saya buat atau tolong apa-apa'. Boring la pulak puan, kalau tak ada kerja ni. Cenggitulah hari berlaku pada aku harini. Nothing much lah tapi boleh tahan lagi. Sejam lagi aku balik lah..

No comments: