03 August, 2011

Coretan Ramadhan Al- Mubarak - 3

Assalammualaikum...

Selamat Petang.. So, how puasa korang hari ni? Ada baikkah? Kejap je dah masuk tiga hari kan kan? Macam tak caye je. Percaya je sudah! Alhamdulillah... Lepas sudah 3hari, masih ber balance 26 hari lagi. Orite!

Hari ni tengah sedap berpuasa kan kan.. Aku dengan rasa tidak selesanya telah membuang segala apa yang aku makan sahur tadi. Aigooo~~ pagi-pagi lak tu. Tak sompek perut den ni tahan lama sikit. Petang je dah rasa kosong je perut ni. Nasib baik la keje, kalau tak.. Dah bergolek-golek macam Dugong dah tak pun secantik-cantik Duyong gitu.. hihi..

Kejap lagi rasa nak pegi Sarawak atau Sabah lah. Lepas berbuka balik Melaka semula. Ha Ha Ha... Korang pun ada perasaan sebegitu kan kan.. Bukan aku sorang je. Jelez taw tengok dorang berbuka sejam awal dari kita kat semenanjung ni. Huh! tapi tak tahu pulak korangkan. Dorang Imsak awal. Kita pukul 5 baru nak bangun. Dorang pukul 4 lagi dah Imsak. Cano tu?

zwani.com myspace graphic comments

Rasa lambat je lagi masa. bila la nak sampai.. T____T

Dah nak dekat pukul 4. Copek la pukul 5. Den dah tak sabar nak balik. Bawa motor macam kura-kura. Ha Ha Ha... Sampai je rumah. Dah nak berbuka. Ok la tu. Sampai tak tolong mak masak. Tak pe, ada ramai adik beradik boleh tolong. Aku tolong time weekend.. Weee... Lauk ape la ye mak aku masak hari ni... hmmm..





No comments: