02 September, 2011

Raya mungkin raya, mungkin tidak.

Assalammualaikum...

Hello peoples.. Salam Lebaran. Harap-harap aku masih tidak lewat untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin. Jika ada tertaip apa-apa yang menyinggung perasaan bloggers, ayat-ayat yang kurang menyenangkan. Harap di maafkan. Setiap manusia pasti akan melakukan kesilapan bukan? So, hari ni dah masuk raya ke-4. Blog aku ni pun sebuk beraya juga. Seminggu cuti. ha ha ha ha.. ^__________^

Dari hari raya pertama hingga la ke hari ni. Hidangan aku hari-hari adalah rendang, ketupat pulut, pulut kuning, kari ayam dan sambal udang.. Ngee... :D Aku rasa ni baru first time makan makanan tu sampai raya ke-4. Biasa sampai hari raya ke-2 je dan yang pasti raya tahun orang kata meriah tapi aku wallah. No feel. No mood.

Orang pakai baju raya, aku pakai. Orang makan kuih raya, aku makan. Orang berjalan raya aku berjalan juga. Orang dapat duet raya, aku dapat juga certain orang la kan. Orang gelak-gelak, aku gelak-gelak juga tapi yang pasti hati aku tak macam tak macam dorang. Hanya badan follow the flow. Aku pun tak tahu kenapa. Apa telah terjadi sebenarnya kepada aku? Sebelum-sebelum ni aku rasa juga kurang mood raya tapi masih lagi terasa kemeriahannya. Tahun ni astafirrullahhalazim..tak tahu nak kata apa lagi.


p/s: selagi hayat di kandung badan. selagi tu aku akan cuba untuk teruskan. (gambar raya akan menyusul next entry)

No comments: