05 November, 2011

Musik itu penting dalam melayani emosi.





Selamat Tengah Malam Sekalian...

Entry di tengah malam ni lagi produktif tak? ? ! He he... entah aku pun tak sure.

Baru update beberapa dalam belog aku ni dan yang paling ketara adalah music dalam 
belog aku ni. Weee... semuanya (ada 2 je pun) berunsurkan music piano.
Cewah-cewah.. kononnya aku la yang mainkan piano tu..

Sejak dari sekolah rendah lagi aku berangan-angan nak masuk kelas piano.
Yela... untuk hobi aku masa akan datangkan. Bila dah besar, boleh kompol
duet beli piano. Boleh main kat umah time boring. Mane tau boleh tercipta lagu
dengan sendirinya. Perempuan ni beremosi sikit. Kadang-kadang betul, kadang-
kadang emo juga.. weekk :P bukan aku sorang je, ramai lagi perempuan kat luar sane
ber'emo' ha ha ha.. Hakikat kott... tak perlu dinafikan hakikat tu.. 

Arrgghhh~~ ! tak kira.. jika berkesempatan nanti, aku nak juga jejak kaki 
kat kelas piano tu. (cecah je kaki, pastu balik la) ha ha ha.. tak adelah.
Aku memang berminat gila dengan alat music mcm guitar, drum, piano ni. 
Violin seangkatan dengan guitar, tapi entah lah.. mcm boleh layan je kan.
Aku dah try main guitar, jari aku pendek, comel sgt nak main guitar. ^_______^
Memandangkan aku ni belajar typing, typing aku agak pantas.
For sure, aku ada kelebihan bermain piano. hehe :P


p/s: hope menjadi kenyataan. 

No comments: