05 November, 2011

1 tajuk 1 minggu 1 malaysia. Boleh? ?






Haish... dah gila belog tengah-tengah malam agaknya aku ni..
Adoi ! tak boleh bla. Dah pukul berapa ni ye.. Hmm.. pukul 2:16 a.m.
jari ni tetap nak menaip new entry.. ngeee... :)

Bukan apa... di tengah malam ni la kepala ni ligat nak buat ayat. 
Terpikir itu, terpikir ini.. amboi. Kemain lagi kaw menyiksa mata,
badan kau ni demi memenuhi niat si kepala hotak ni. haishhh..
Nak juga... bagikannn.. <--- ayat yang biasa adik2 aku guna kat rumah.

Haishhh.. Cepat kak long. Stret to the point. Ni.. den baru terpikir.
After this, aku rasa nak buat entry 1 tajuk 1 minggu punya entry. 
Bukan 1 entry 1 minggu baru nak update. Bukan ! 
Contoh : Masakan. Minggu ni kita cakap pasal masakan je.
Next week kita cakap tajuk lain.. Haaa.. ape macam OK !


p/s: yes! move on.. aku buat dengan cara aku ni. InsyaAllah. boleh menambahkan lagi entry aku tiap-tiap hari.. weee ^_____^ (dikala free)


No comments: