05 November, 2011

Puasa Arafah (9 Zulhijah)







Happy Eid Adha ~ !

Alhamdulillah.. dapat juga aku selesaikan ibadah puasa arafah bersamaan 9 Zulhijah.
Ni first time aku jalani ibadah puasa ni.  Walaupun banyak dugaan, aku 
tetap dengan niat aku untuk puasa hari ni. Selagi muda, selagi itu aku akan 
berusaha menambahkan bekalan akhirat aku nanti. InsyaAllah.

Sempena Hari Raya Aidiladha ini aku ingin memohon maaf atas segala
salah dan silap aku selama aku berblogging. Mungkin sesetengah entry 
aku atau bahasa yang kurang menyenangkan pembaca. Harap dimaafkan.
Manusia sentiasa melakukan kesilapan. :)

Sambutlah dengan sedeharna, tak perlu la nak berbelanja bagai.
Ingat hari yang mendatang. Takut tak makan pulak pertengahan bulan nanti.
(macam ucapan Raya Aidilfitri je) raya juga ni kannn.. 
JOm ! start sambung masak juadah untuk esok !
 nasi impit, rendang ayam, pulut kuning (feveret), sambal !
Esok tunggu Kuih Bakar Lemak ! weee... =) esok manyak daging.. 


p/s: banyakkan minum air masak. Tak pasal-pasal pulak datang penyakit baru nanti.. :)

No comments: