18 December, 2011

Pengembaraan bermula




Hello people
Sudah sekian lama aku tak menaip ini belog.
waaa.. taraa masa laa. Sudah keje semula.
Pagi ke malam. Mane mau ada masa. Masa hanya
keje dan tido saje. aiyooo.. ! manyak bisi.

keje ape ye pagi ke malam?
kejenya jaga ayam jantan bertelur pakcik...
isk isk isk isk..... kesian!
*tetiba teringat dialog aziz dalam cite bujang lapok.

Ok keje aku ialah part time promoter. So, that
why la aku keje pagi ke malam. Dah tak jumpa waktu
senjanya. ==' keje punya pasalkan.a

So, dihari minggu ni aku cuti dengan esok! yeay!
mcm pelik je cuti ahad. Jarang promoter dpt cuti hari ahad.
biasa isnin hingga khamis je boleh. ngeee :) 
untung taakkkkk.... untung la sangat.
tak keje, tak de gaji. keje baru ade gaji. hmmmm...


p/s: hujan sepanjang hari membuat mata menari-nari :)

p/s 2: agak2 ada tak orang search tajuk aku tu. "pengembaran bermula"


bumi yang sangat indah


No comments: