24 January, 2011

Mr. & Mrs. Mz part 15

Kisah cinta Mr. & Mrs. Mz kian berbunga lagi.. Setiap masa akan di isi dengan kalimah2 yg berbunga. Dalam berbunga, hati tetap berbisik membisikkan kalimah alhamdulillah.. Moga Allah perkenankan doa kami. Jodoh, ajal maut semuanya di tangan tuhan. Kita sebagai hamba di muka bumi yang cantik ini lagi indah hanya mampu berdoa dan berusaha. Jauh di sudut hati mereka tersangat2 bersyukur dengan nikmat yang ada..
Andai kata telah membuat silap tanpa di duga. Harap di maafkan.. subahannallah.
Mr. & Mrs. Mz kini sudah hampir 2 bulan tidak berjumpa dari first and second meeting..
Masing2 busy dengan keje masing2.. Seorang di Shah Alam dan seorang lagi di Melaka. Mereka hanya mampu berbalas mesej sahaja tiap2 hari. Walaupun kadang2 tu Mr. Mz tak mesej seharian kerana terlalu busy tapi Mrs. Mz tidak terus melatah nak marah macam orang gila.
Mrs. Mz memahami dengan hati yang terbuka.. Mrs. Mz tidak suka gaduh2, marah2.. Anti keganasan.


Hari-hari Mr. & Mrs. Mz akan bermesej untuk bertanya kabar, berbalas pantun pun ada jugak.. Puas memerah otak nak balasnya.. tapi best. Bosan juga asyik berbalas biasa jekan. So, betukar caranya.. baru la ok! lagi mesra! Kadang2 tu, mereka tersenyum sendiri membacanya..
Semenjak, dua menjak, tiga menjak ni.. Mr. Mz agak busy dengan kuliahnya, event nya sendiri dengan teman rapatnya Aman. Meraka ada buat event sendiri bkn under course nya.
"InsyaAllah kalau tidak busy dan tak ada arel melintang.. dtg la juga kesana" kata Mrs. Mz.
Dalam masa yang sama, Mrs. Mz kurang sihat kerana perubahan cuaca kejap ujan tidak henti2, kejap panas terik nauzubillah.. tapi semua tu tidak menjadi masalah pun kepada mereka.
Mereka still boleh contact mcm biasa.. Hari2 rasa falling in love dengan dihujani cinta.




p/s: I love u...
----> next part




No comments: