25 January, 2011

Selamat Pagi Cinta~

Salam..
Hello~ Hello~
Monink u oolls~~
Jangan tak tau hari ni aku bangun seawal pagi.. pperrghh!!!
bukan senang nak celik terbeliakkan mate aku ni di pagi hari... memang susah weii..
EXCEPT!!!
keje pagi, ada kelaz pagi, ada hal yg perlu bangun pagi2..
Baru wujud muka pagi aku tuh.. hahahaha..
Mane tanya.. orang dok mimpi tah mana hala.. g 'holiday' serata dunia..
dengan buat peta dunia die atas bantal cantik die tuh..
Kita ni masih segar bugar lagi mata di tengah malam.
jadi guard tuu... Burung antu malam2 nih..
Dulu bila ada kelz pagi. Aduh.... seksa weii.. seksa!!! tido lewat.. Then, pagi2 lagi
da nak kene bangun.. haaa.. Ape lagi.. Kita kasi amek itu port terbaek~
belakang dekat dgn dinding.. senang nak sandar..
Sedang syok lect. mengajar kat depan.. aku kat belakang.. cm dengar lect. aku tu
dok dodoi aku tido.. sedapnya. Air-con yg tersangat2 sejuk~
lagi layan la mata setim aku nih.. Rasa mcm kalau la aku bawa bantal busuk nih..
ppeeh!! tak payah blaja la weii... kita dtg kelaz semata2 nak tdo dengan air-con
hahahaha...
Tapi jangan tak tau ye... sape2 yg da siap niat dari zaman tok adam lagi
nak diet.. cmni.. tak susah pun..


1. of cos la kene bangun pagi2..
2. kene exercise woo.. buang 'kwn' yg semak tu. sehari 15 minit pun da cukup.
3. kite teguk air kosong segelas dlu. bagi cuci perut tu.. haa
bape minit kang.. membuang la tuh. kn
4. confirm2 la kne makn lunch!!! jangan sesekali skip! bahaya.
5. dinner tu tak perlu lah melantak nasi satu pinggan penuh kot~
sok pun boleh makan nasi lagi..
6. sebelum tido, buat exercise sikit.. buat regangan. :)

settle~


p/s: konon la tips diet tuh~ padahal jarang ikot.. chooii!! haha kdg2 ikot juga.
hangat2 taik ayam! :P tapi sape2 yang nak mencuba tuh~ Good Luck!!

2 comments:

myraVea said...

serbuu tuan umah di belognye sambil bace entrynyee *wink..nak tempah header cumil dan murah??mari3 :)

Liyana said...

hahaha.. baik2. nti roboh pulak rumah. :) umah lame katekan...
*header ye. actually tgh cari idea nk bt sendri dlu. klo da tak cantek. bru boleh g tempah.. :) ape2 pun thanks 4 information..