12 March, 2011

Sweet Gift or Branded Gift for BF or GF? Apa kata anda?

Assalammualaikumm..... haii.. Huish, huish. ape nih... habuk! hakcoomm... soxsox... Dah bersin2 dah aku ni di buatnye. Ni gara2 dah lame tak update entry blog la nih. Isshh.. dah bersawang blog nih. Haish.. tak patot betul la aku ni! Kesiaannn.... Sorry ye agak tiada mood nak berblog..

Haa.. tu mukadimah je dulu. Kikikih.. Oke2. Ini yg nak ku perkatakan. Tak tau la menarik minat anda utk baca ke tidak. Kalau nak comment bagi pendapat pun lagi. Okeh!! Korang Ada boyfriend or girlfriend tak?? Jawab dalam hati da lah. Nak bagi tau pun tak pe. Hehe..

Ni aku nak tanya la korang yg bercouple tu. Biasanye korang bagi gift ataupun in malay 'hadiah' la. Korang lagi prefer bagi barang branded ke simple but sweet?? haaa... Pasti majoriti vote yg branded kan kan.. tapi orang macam aku ni. Simple2 je. lebih suke nilai barang tu sendiri bukan nilai harga tapi maknanye. Faham tak? faham tak? aku pun pening dengan penjelasan aku nih. Haish...

Contoh barang Branded: Perfume, Baju Branded mcm POLO, Watch, Handphone.. Huish.. mcm nak bagi hantaran je tuh. Belum nak kawin lagi tuh.. Mesti boringkan dapat barangan lebih kurang same la nanti time nak kawin.. Lex luu.. haa. Time couple ni kita pupuk dulu nilai sweet2 nih.. hehe...

Branded Perfume

Branded Watch

Contoh barang Simple but Sweet: Kraf tangan sikit lah. Hasil usaha sendiri, tampak lebih bernilai disitu kan.. Pillow pets ke.. Gelang tali tu ke. Asalkan simple tp bermakna..


pillow pet... cute kann.. =)


haa.. ni pulak bekas kaca yg di kitar semula.. bentuk love.
Dalam dia boleh la letak note2 kecik kita gulungkan. tak pun star.. =)

Haa... Actually bermacam2 cara atau benda nak bagi hadiah kat BF or GF kita ni. Ape yg penting... Kreatifkan otak anda untuk berfikir.... Ariyoss... :)
Photobucket

No comments: