30 March, 2011

Lomo Camera? Sape ade?

Taraaa.. CUTE TAK!!? T__T
Model Lomo Diana F +

Assalammualaikum.. yuuhuuu.. ade orang tak?? hehe.. Korang penah dengar atau tengok tak kamera Lomo? Its so so so...Damn cute taw! Sape yg dah ade tu. Kalau banyak. Bak aku satu!! hehe.. Uish untungnye... T____T. Kenapa aku sorang je tak ade ni. Eah2 kaw! orang tgh popular usung DSLR, kaw pulak nak usung Lomo. Ape hal! Do i care? hahahhaa... Hado aku kesah..

Ni pun Cute kann.. huu..
Model Colorsplash

Lomo ade mcm2 bentuk, name, saiz, color.. uish! minat betul lah! Ni yg nak marah ni, kalau minat je. Duet pulak non hado! bila ade duet tak pulak nak kuar idea beli benda cenggini! Tak semua orang minat dengan benda gadget ni. Nak2 takat kamera LOMO ni, tak ade orang pandang sgt. Baik beli kamera digital biase tu je, boleh save dalam memory. hah! kalau da save tu, tu bile habad tah tunggu nak cucinye. Sampai ke sudah tak dapat tengok.

Lomo X Version
Ni paling aku idamkan.. T__T

Lomo ni mcm kamera dulu2 tu. yg kene cuci filem. Kalau salah, membazir la kan tp kalau gune kamera Lomo ni, yg tak berapa jadi tu lah seninye! haaa... orang seni je faham! hehe.. Aku ni gila benda gadget. Kalau boleh, semua gadget orang ada, aku nak ada juga! hahaha.. Membazir?? Ish.. tak lah. Kalau da minat, tak kesah pun. Boleh buat koleksi peribadi lagi taw! Huuu.. tapi aku tak ade lagi ni camera ni! Ada sape2 jual atau nak jual kat aku tak? Pleaseee..... boleh la, boleh la.. aku nak sangat2.. T_____T v


p/s: Kalau ada sape2 sudi mau jual atau shop yg nak disuggestionkan. boleh la bagitau sy ye. Nak sangat Camera Lomo tu.. X Version! tak kesah la ape2 pun model.


Photobucket

No comments: