30 April, 2011

The way I Like

Assalammualaikum,

Olaa... Good Morning guys.. Wah! cetengok..cetengok.. Pukul berapa aku upedate entry.. Uish.. Pukul 4 pagi sehhh.. Ha Ha Ha. Ni kes baru lepas renew template blog punye pasal la nih.. hehe. Tu jela aku pandai. Entah masa la aku ni dapek tempek HEADER.. huuu.. sedyhnye.. T____T. Kesihannya aku ni. Sabar jelahkan. Header, header, header... alahai kaw ni. Kenapa payah naw aku nak buat kaw. huh !

Malam-malam cenggini korang buat apa je? Adakah macam aku jugak? Jadi burung hantu.. HA HA HA.. Sambil nonton tv. Eah2. ada ke cite best2 pagi-pagi buta ni? Sapa kata tak ada? Apa gunanya bayar bil astro kan? Rugi weiii...tak tengok. ngee.. ^____^. Tapi... haaa.. tunggu la pakcik bil elektrik hantar laporan bilnye. Berbillion oiii... bukan tengok tv je, mengonlinekan diri lagi. Macam-macam benda nak hidup tengah-tengah malam gini.. hihi..

Hmmm.. cenggitu la cerita aku pada tengah malam lagi buta ini. Entry aku jarang keluar petang2, tengahari, subuh2.. sebab aku memang tak boleh bina ayat. Itu la pasal.. hihi.. Topik dah ada, tapi tak pandai susun ayat je. Oke. Katil, bantal2 busuk aku pun dah panggil aku suruh tidur.. Memandangkan jap lagi aku kene bangun awal nak pegi pasar. huuraayy.. wee.. hahaha..
Pegi pasar macam nak pegi shopping pulak aku ni kan. Aku memang suka pegi pasar.
Anyow... ^_____^

Photobucket

No comments: