21 May, 2011

Hari Pelik Sabtu

Assalammualaikum....
Selamat Pagi Cikgu.. hehe.. eah2. Hari ni mane ada sekolah.
Are you ready kids?? Spongebob square pants... hehe
So, pagi-pagi sabtu tentu lah banyak cerita kartun bukan?
Sudah! Hari ni aku bangun seawal pagi. Padahal hari sabtu ni lah orang
dok bangun lewat sampai matahari dah tegak atas kepala tapi
aku lain. Hari ni lepas solat subuh je, aku terus buka tingkap tengok movie.
Cerita Cun! korang da tengok tak. Kelakar habis. Sweet!
Ha ha ha... kelakar pulak pagi-pagi bangun tengok movie.
Bukannya nak mengemas, buat sarapan. Haish... tak tahu sebenarnya nak
buat sarapan ape.. tapi terpikir juga nak buat lempeng.. hehe
tau tak lempeng tu apa? jap lagi aku bagi tau resepi die oke. ^____^

Tengah syok-syok tengok movie, adik aku mintak tolong hantar
dia pegi sekolah. Ada kelas tambahan agaknya kot. Balik nanti
nak kene ambil. Mata aku ni pun dah berat ni..
Mana tidaknya, tido pukul 4 lebih. Then, bangun awal-awal pagi.
Ni kes gara-gara petir kuat tadi. Mengucap aku sekuat-kuatnya.
Takut katakan.. Ambil bantal tutup semua badan.. hahaha
sabar jelah.. Oke lah. Sampai disini sahaje lah aku berceloteh.
Kejap lagi kita sambung balik.. Have a nice day.. ^_____^

Smile always oke. Baru lah cute. :)

Photobucket

No comments: