03 June, 2011

Dah Tiba Masanya! Wee~

Assalammualaikum...
Haiyak! yak! yak! Uishh.. Ganas tu.. Lepas
bagi salam abis semua disesahnya. Haish.. hehe
Ni hati tengah gumbira.. hahaha
Tak boleh bla. Jam dah menunjukkan pukul 4:40 minit petang..
Means ada lagi 25 minit lagi aku nak pulang.. 20 minit lagi?
Uish.. kene lebihkan 5minit.. Kene jadi pekerja contoh! tau~~
Ehem, ehem..bakal la tuh.. ^_____^

Vrooomm~ Vroommm~ Hari-hari aku pegi keje. Aku merempit..
Ngee... :D Tak boleh bla bawa motor pakai baju kurung plak kan.
Mengancam tak! Terbaek weeii.. Dulu mungkin orang tengok perempuan
macam aku ni ganas, brutel..tapi dah ramai kot perempuan macam aku ni.
Maksud aku pakai baju kurung naik motor lah.. Aku baik kot.. hehe :)
Korang mesti pikir aku ni ganaskan.. tp hakikatnya betul sikit je.
tak la macam perempuan melayu terakhir.


No comments: