03 June, 2011

Yes! yes! Ni yang aku suka ni!

Assalammualaikum...
Selamat Pagi Boss!!! ^____^. Cikgu??
Laa.. aku bukannya sekolah lagi. Aku tau lah aku ni rendah,
bukan pendek oke! dan lagi comel.. ngee.. :) part comel tu aku suke..
Ha Ha Ha.. dah! dah! cukup Liyana. Jangan la kau nak perasan pagi-pagi
ni.. Haish.. apa salahnya kn? <--- sekali sekala kaw hari2. Erk! =,='
Baru nak henjoy kejap. Nak taip ape yang patot..tapi.
Hmmm.... Boss dah datang lah. Datang2 je dah, Liyana bukak keje
semalam tu. Aduhh!!! nak kene edit la tuh? Semalam dah buat dah.
Ada la yang tak kene tu. Huuu.. Ikut jelah. Nanti kene marah.
Tak pasal-pasal dapat impak buruk. Budak ni malas keje.
Bagi dia lagi banyak keje, supaya dia rajin.
Rajin ke hape! Tak cukup tangan weii.. lain la tangan aku macam
sotong... bagi aku 2 pc. Kejap je aku siapkan semua keje..!
Oke! dah dah.. aku nak sambung keje aku.. kang kene marah pulak!
Boss ternampak aku taip entry ni. Aduuhh~~ mintak-mintak die tak
sempat bace part yg aku kutuk die.. huu...
Hari Jumaat, mengumpat! Tak senonoh betul..
Chawww.... ^____^ ( dah mula ngantok)

Photobucket

2 comments:

アヌム ちゃん said...

smbil keje sempat buat entri gak..heee~takpe klau kje dh siap bos tak mrh punyee :)

Liyana said...

kita sempatkan kejap kak. kalau tak, tak ada mase nak hupdate. stop mengadap keje. kita cari hiburan. boring la lame2 ngadap keje.. hehe