06 June, 2011

Stim la derr!!! Pergh!

Assalammualaikum...
Hello peppss... Good Morning.. How are you.. hehe
Pagi yang speaking.. <--- ape ayat kaw taip ni! :P
Stim? perghh! macam-macam maksud tau tak
Bukan gersang! jauh sekali. Bukan stimbot. Stimbot tengahari
nanti. Lapar ni lepas membuang bergelen tadi.. Ngee. :D
Stim tu ni! ni! mata aku ni yang dah stim...
Aduhh... mengantuk lah. Cuti weekend hari tu tak cukup rehat.



Sebab dia kat SINI.
Tu yang mata asek nak terlolap yoo..
Bawa motor pagi tadi pun mengantuk.. Bahaya!!!
tapi bawa juga dalam keadaan hujan lebat..
Bestnya tidur kan! Kenapa lah kaw hujan time aku dah
mula kerja. Time aku duduk rumah sebulan tak ada pulak.. Alahai...
Sabar jelah. Hari-hari pegi kerja pakai baju hujan dengan
baju kurungnya lagi..
Memandangkan den banyak kojo..
Banyak tersilap. Ni kes mengatok la nih.. Haish..
Menyusahkan betul lah! Chow.. nak siapkan keje dulu..

Happy Working... ^____^

Photobucket



4 comments:

diana said...

makan gula2 la..
tak pun asam masin..:p

Liyana said...

haaa.. tu yg problemnya. Dah tertinggal kat rumah.. esok bawa satu telap! 24/7 makan gula je.. hehe.. boleh diet..:P

afiqazizan said...

bahaya tu bawa motor dalam keadaan mengantuk..jangan buat lagi ya..(:

Liyana said...

insyaAllah.. tu la. memang bahaya pun. lepas ni kene dgr lagu dgn makan gula2.. cukup tidur.. :) thanks take care of me.